torsdag, februari 28, 2008

Intervju !!

Sry att jag inte har uppdaterat något här, men blev sjuk direkt efter jag kom hem från Åre, så jag har inte orkat tyvärr :/ Tror alla smittade alla den här resan... Är något bättre idag, ingen feber eller ont i huvet. Dock snyter jag mig stup i kvarten och hostar en del...hatar sjukdomar! Men jag ska vara glad att det kom efter Åre och inte under resan som vissa andra fick pinas med. Hade ialf sjuuukt kul :) Grymt mkt snö var det, närstan för mkt så att man fastnade på vissa ställen...men mjukt att falla i ialf, om man ramlade :) Vädret var hyfsat, blåste dock en hel del! Toppen var avstängd, tror visst att det blåste ca 20-30 s/m där uppe, och det är sjuuuukt mkt!
Nu tycker säkert ni alla att "fy 17, det är ju det värsta när man ska åka, att det blåser..." och jag skulle hålla med er, men eftersom det var så mkt härlig snö och att solen tittade fram då och då + att jag hade så underbart bra skidställ + underbart gäng att åka med, så uppvägde lixom de det hela :) -Bra jansson, va positiv ! Jag kände mig dock väldigt feg i backarna, plogade mest. Tror det beror på den extremt dåliga brädan jag har (och skorna), kan typ röra fötterna ett varv inne i skorna och det är INTE bra! Så nästa säsong blire nya skor+bräda. Fick nöja mig med nytt skidställ i år :) men det är jag mer än nöjd med. Ska försöka hoxa bild på det sen.
Jao ska berätta mera om resan sen, nu ska jag förbereda mig på den kommande intervjun jag har kl 15.00 (Brothers&Sisters) -weeee!
Återkommer med detaljer om hur det gått senare.
Ciao ciao - mat avfall

4 kommentarer:

michael sa...

later ju som ni haft HIMLA kul dar uppe i fjallen sunkan!! kanske ar vart med lite forkylning - far man nog offra nar man far en san upplevelse!

lar nog kopa en ny brada jag med. har fortfarande juniorbindningar pa min grona snowboard - kanske jag har vuxit ur dom nu? :)

Andipandi sa...

Ja vi hade så kul! Förkylningen fick man på köpet, gick lixom inte att undvika :) Men e mkt bättre nu!

Jag har oxå en juniorbräda :D Den har funkat skitbra förut, men nu äre som att jag vuxit ur den plötsligt...förstår inte :) Hittade skit schyssta grejjer på stadium på REA, men ändå skulel det bli ca 3k för hela kitet :( I need that job now!!!

Hansih sa...

Du ramlade ju inte Anna, du sa ju att du "la dig ned med flit när du märkte att du var på väg att ramla"! :-)

Förstå när du får ny bräda och nya skor, då blir du nog bättre än heden på att göra 720! :-)

Andipandi sa...

-H- : haha jo jag gjorde ju så, satte mej ner när jag kände att nu kan det bli kaos :)

Anna vs. Hedman
Jolå satte....