onsdag, juni 08, 2011

Big Brother

I söndags gick finalen av Big Brother av stapeln. Jag var en av dom som satt bänkad framför tv.n :) Jag har haft 24/7 i några veckor. Vi blev helt enkelt polare utan varandras vetskap...ja de är lustigt hur påverkad man blir. Hur tror du det känns nu då, när allt bara plötsligt tog slut!? Det blev tomt i lägenheten (bara jag o Lelle kvar). Hur löjligt det än låter så blev jag beroende och fick abstinens om jag så bara missade ett par timmar! sjukt...jag vet. Jag skäms lite över detta inlägg faktiskt...men take it or leave it.

Men nu är det iaf över för denna säsong, och jag kan gå tillbaka till min vardag haha. Lelle är dock lite fundersam över att det är så tyst och inga plötsliga garv hörs :P Själv är jag innerst inne ganska nöjd med att det är slut (så här några dagar efteråt, när abstinensen gått över). Dock vann fel person! Hejjade på Sara "säkerhetstrosan" Jönsson, men eftersom hon åkte ut på en 4.e plats gav jag mina röster till Martin! Han hamnade dock på en bronsplats...så den populäre Simon tog hem hela skiten på 500 000 kr. "Helvete va kung, jag ångrar inget för 5 öre, det kan jag svära på för 5tusen procent" hahaha, de var hans segerord.

Nu fortsätter det vanliga livet, som om inget annat har hänt. För det är ju ganska lustigt hur beroende man kan bli av att följa människor som man inte känner! Deras vardag blir min vardag etc.
Jag måste ändå säga att favoriter har kommit och gått under säsongen. Ett tag var Katta min favvo, sen Roddan (han blev utröstad för snabbt), Gurkan var grym ett tag sen slog de slint, och chrille vem vill inte festa loss med den sjuke mannen. Tack tv11 för en grym säsong med många skratt och gråt. Avslutningsvis länkar jag den officiella BB låten "Fest i hela huset"

...e ni me yao, in the club yao...whatsup whatsup wanna party or what...




Sara & Martin
 
Katerina "Katta" Kazelis

Senaste nytt om henne hittar du på hennes Blogg http://www.jartat.se/ Hon släpper en singel i veckan, preview http://www.facebook.com/pages/Katerina-Kazelis/207789015926427?sk=app_178091127385

Inga kommentarer: