onsdag, februari 20, 2008

1 dag kvar till Åre!!

Tjingeling i bloggen!
Sa ju igår att idag skulle bli "shopping" dagen, men så bidde det inte! Vaknade sent, omkring 11.30. Åt frulle, kollade alla uppdateringar på nätet tex mina vänners bloggar osv. Sen begav jag mej till gymmet och pumpade lite. Efter det besökte jag den svenska solen, vilket är ett solarium denna årstid! Men ska säga att jag faktiskt såg den riktiga solen oxå idag :) ca +5 grader var det, en riktig vårdag *myyyys*

__________FILM TIPSET__________

27 Dresses (2008) - Efter att ha varit brudtärna på 27 bröllop, och aldrig varit brud själv. Blir vetskapen om att hennes lillasyster ska gifta sig med hennes hemliga kärlek bara för mkt. Jane träffar på en journalist, som beslutar att göra ett reportage om henne och alla hennes brudtärne klänningar.
Min kommentar : Jag blev positivt överraskad, trodde att det skulle vara ännu en dålig kommedi. Men det visade sig att filmen hade både charm och humor. Svenska hollywood stjärnskottet Malin Åkerman som spelar lillasystern, är den nya Cameron Dias! So watch out =)
Betyg : 6,5 / 10
Rekomenderar : JA


__________BABE OF THE DAY_________
Christian Bale





2 kommentarer:

michael sa...

*LOL* "svenska solen, vilket är ett solarium denna årstid!" skitbra sagt :) .. naja, ni far ju iallafall se solen lite da och da. har ar det ett permanent molntacke over london kanns det som!!

se till att skota om hansi ordentligt nu sa han inte ramlar djupare ner i forkylningstrasket. han gick ju till jobbet idag, token!!

Anonym sa...

haha roger thorpe! va tusan skrev du " att bale va lik dempa "? men tjeeenare! sen när vart Bale en 2:a generationens Bootkyrka lookalike?!:P