torsdag, november 11, 2010

Dunjackor är underskattade!

Jag är så lycklig, jag har hittat min vinterjacka :) Tog en sväng in på Stadium bara för att...och där hängde den, en H.H i just min strl! Hade igentligen inte tänkt å köpa nån ny i år, utan klara mej med min från föregående år. Men när jag provade denna blev jag alldeles varm innombords. Kan ijuförsej bero på att jackan innehåller massa dun och är gjord för att ha utomhus :P Iaf så slog jag till på den och ett par vaaarma vantar. Nu är jag förberedd för alla kalla dagar, no more freezing for me! Skönt med lediga dagar mitt i veckan tycker jag. Tog en fika på Waynes med morsan, sen drog jag till HM och frågade om byxdressen. Fyyyy dom kommer inte att få in den :( och den är slut online, så där stupade den drömmen :( men det fanns massor med andra snygga saker, dock sprang jag fort därifrån innan jag blev allt för till mej haha
Nu sitter jag o väntar på att kära Carro ska höra av sej, för att gå till gymmet en sväng. 3.e ggn denna vecka ! Precis så ska det vara. Dagens outfit
önskar jag hade en egen skyltdocka som jag kunde styla varje dag ist !!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Testar nu då;) Puss// Evelina